AKCE

Obchodní podmínky eshopu

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU
 
Provozovatel eshopu: KAISERVANS, s. r. o., se sídlem K Rybníku 246, 250 85, Bašť, Praha - východ, IČO: 17847257, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, pod sp. zn.: C 377775/MSPH.
 
 
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
 
1.1       Tyto obchodní podmínky společnosti KAISERVANS, s. r. o., se sídlem K Rybníku 246, 250 85, Bašť, Praha - východ, IČO: 17847257, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, pod sp. zn.: C 377775/MSPH, (dále jen "KAISERVANS, s. r. o." nebo "prodejce"), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), vzájemná práva a povinnosti prodejce a nakupující fyzické osoby (dále jen "kupující"), vzniklá v souvislosti nebo na základě nákupu či kupní smlouvy, uzavřené prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce www.kvans-shop.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.
 
1.2        Kupující se odesláním objednávky zavazuje, že se v celém rozsahu s těmito obchodními podmínkami seznámil.
 
1.3        Obchodní podmínky se nevztahují na nákup zboží, kdy kupujícím je právnická osoba či osoba, která nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti. V takovém případě je možné obchodní podmínky vymezit či odchýlit v kupní smlouvě, která v takovém případě má přednost před obchodními podmínkami.
 
1.4        Obchodní podmínky a kupní smlouvy se uzavírají v českém jazyce.
 
1.5        Prodávající je oprávněn obchodní podmínky měnit či doplňovat, čímž nebude kupující dotčen a prodávající je povinen dodržet obchodní podmínky, které byly v platnosti v den uzavření kupní smlouvy či v den nákupu na internetovém obchodu.
 
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
 
2.1     K tomu, aby došlo k uzavření kupní smlouvy, musí kupující prostřednictvím internetového obchodu www.kvans-shop.cz vytvořit objednávku. Objednávka se stává závaznou v okamžiku, kdy je prodávajícím zadána do objednávkového systému. V objednávce musí být kupujícím uvedeno: nakoupené zboží, cena za zboží, cena za dopravu, způsob dopravy, způsob platby, identifikační a kontaktní údaje, potřebné k zaslání zboží prodávajícím.
 
2.2.    V průběhu tvorby objednávky může kupující až do doby jejího dokončení měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka "objednat s povinností platby" objednávku dokončíte. Poté budou veškeré informace o objednávce zaslány přímo prodávajícímu.
 
2.3     Při nákupu zboží na našem internetovém obchodě se kupující zavazuje k tomu, že při objednávce zvolených produktů, v elektronickém košíku, poskytl veškeré identifikační a kontaktní údaje, a informace spojené s dopravou a platbou, správně a pravdivě. Veškeré údaje uvedené kupujícím v objednávce bude prodávající považovat za správné a pravdivé.
 
2.4    V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy (objednání zboží na internetovém obchodě), vzniká kupujícímu závazek k zaplacení celkové ceny.
 
2.5     Prodávající obratem po obdržení objednávky zašle kupujícímu informativní sdělení, v němž bude uvedeno, že objednávka byla v pořádku přijata, a to prostřednictvím elektronické pošty.
 
2.6       Může nastat i případ, kdy objednávka nebude moci být obratem potvrzena, a to z mnoha důvodů, nejčastěji však z důvodu skladovosti či objednávky většího množství zboží, než je z naší stany umožněno. V takovém případě je prodávající povinen kupujícího kontaktovat s návrhem na pozměnění kupní smlouvy či odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy, zaniká závazek kupujícího k zaplacení celkové ceny.
 
2.7       V případě, že v rámci internetového obchodu www.kvans-shop.cz bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni kupujícímu zboží za takovouto cenu prodat. Jedná se nejčastěji o situaci, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra. V takovém případě bude prodávající kupujícího kontaktovat s návrhem na uzavření nové kupní smlouvy či odstoupení již provedené smlouvy kupní.
 
2.8    Internetový obchod u všech nabízených produktů disponuje cenami, které jsou konečné, tedy včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, vyjma distribučního poplatku, čímž se rozumí poplatek spojený s náklady na dodání zboží kupujícímu.
 
2.9      Dále internetový obchod využívá akčních cen, které jsou v platnosti pouze omezenou dobu nebo do vyprodání zásob.
 
2.10     Toto ustanovení neomezuje prodávajícího v možnosti uzavření kupní smlouvy za individuálních sjednaných podmínek.  
 
2.11     Na internetovém obchodě je u každého nabízeného produktu uvedena dodací lhůta. Tato lhůta je uvedena v pracovních dnech. Není-li schopen prodejce dodací lhůtu splnit, obratem informuje kupujícího o prodlení dodávky zboží. Prodlení v dodání zboží není automatickým důvodem k odstoupení od již platné kupní smlouvy.    
 
2.12     Prodávající je oprávněn při obdržení objednávky kontaktovat kupujícího z důvodu dodatečného potvrzení objednávky.
 
2.13      Prodávající si vyhrazuje právo, dle svého uvážení, možnost odmítnutí uzavření kupní smlouvy.
 
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET
 
3.1      V internetovém obchodě www.kvans-shop.cz  lze vytvořit registraci, po níž kupující získá uživatelský účet, na základě kterého může objednávat zboží. Při registraci je povinnost kupujícího uvést správné a pravdivé údaje, a následně tyto údaje aktualizovat.
 
3.2      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Povinností kupujícího je zachovat ohledně zmíněných údajů mlčenlivost, neboť prodávající v případě zneužití těchto údajů nenese žádnou odpovědnost.
 
3.3.     Uživatelský účet je osobní, kupující není oprávněn umožnit jeho využití třetím stranám či osobám.
 
3.4     Prodávající je oprávněn uživatelský účet zrušit, a to zejména v tom případě, kdy je účet kupujícím nepoužíván déle jak 36 měsíců, či v případě, kdy jsou kupujícím porušeny obchodní podmínky, případně podmínky, vyplývající z kupní smlouvy.
 
3.5    Prodávající si vyhrazuje právo na nedostupnost uživatelského účtu, a to zejména v případech, kdy je nutná IT údržba internetového obchodu, softwaru či hardwaru společnosti KAISERVANS, s. r. o..
 
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
 
4.1      Celková cena je uvedena vždy včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
 
4.2      Celkovou cenu za objednané zboží je kupující povinen zaplatit při převzetí zboží, a to včetně nákladů spojených s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
 
4.3      Celkovou cenu za objednané zboží a náklady spojené s balením a dodáním zboží má kupující možnost uhradit následujícími způsoby:
 
    - Bankovním převodem. Informace pro provedení platby prodávající zašle kupujícímu v rámci potvrzení objednávky. Celková cena je splatná do 5 dnů.
 
     - Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu (bude doplněno), přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: (bude doplněno). Celková cena je splatná do 3 dnů.
 
      - Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení zboží přepravní společností oproti předání zboží. Celková cena je splatná při převzetí zboží.
 
      - Hotově při osobním odběru. V takovém případě dojde k zaplacení celkové ceny za zboží oproti převzetí zboží, a to v provozovně KAISERVANS, s. r. o., na adrese K Rybníku 246, 250 85, Bašť, Praha - východ.
 
4.4    Daňový doklad za zboží bude vystaven v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslán do elektronické schránky kupujícího. Daňový doklad bude též přiložen ke zboží.
 
4.5     Vlastnické právo přechází na kupujícího teprve poté, co je uhrazena celková cena jedním z výše uvedených způsobů a zboží je kupujícím převzato.
 
4.6     V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit celkovou cenu splněn teprve tehdy, kdy je celková cena připsána na účet prodávajícího.
 
5. DODÁNÍ ZBOŽÍ
 
5.1    Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky. Doprava do zahraničí je možná prozatím pouze po předchozí domluvě s prodávajícím.
 
5.2     Zboží je možné doručit následovně:
 
         - Osobní odběr v provozovně KAISERVANS, s. r. o., K Rybníku 246, 250 85, Bašť, Praha - východ,
         - Doručení prostřednictvím dopravních společností PPL, TopTrans, GLS, WeDo.
 
5.3      Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží bude kupujícímu sdělena při potvrzení objednávky.
 
5.4     V případě, že kupující zvolí osobní odběr v provozovně KAISERVANS, s. r. o., bude vždy předem elektronickou poštou či telefonicky vyrozuměn o možnosti vyzvednutí zboží.
 
5.5    Výše distribučních poplatků uvedených na internetovém obchodu se vztahuje na standartní objednávky. Je-li objednávka náročná na logistiku (rozměr, množství), a vede-li tato skutečnost k navýšení distribučního poplatku, prodávající se zavazuje vždy o této skutečnosti neprodleně kupujícího informovat.
 
5.6    Po převzetí zboží dopravcem je povinnost kupujícího neprodleně zkontrolovat neporušenost a nepoškozenost obalu zásilky. V případě porušené či poškozené zásilky je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. Kupující není povinen převzít zásilku v případě, kdy zásilka jeví známky nevhodné manipulace, případně neoprávněného vstupu do zásilky. Převzetím poškozené zásilky na sebe kupující převádí veškerou odpovědnost za stav zásilky.
 
5.7    V případě, kdy kupující poruší povinnost převzít si zásilku, vyjma případů čl. 5.6, vzniká prodávajícímu ztráta na zisku, a to ve smyslu zabalení a expedování zásilky. Prodávajícímu v takovém případě náleží úplata ve výši (bude doplněno). 
 
5.8    Pokud je z důvodů vzniklých na straně kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v kupní smlouvě smluveno, je povinností kupujícího nahradit prodávajícímu náklady s tímto spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle prodávající kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty a jsou splatné do 14 dnů ode dne doručení.
 
5.9    V případě, že zboží nebylo v internetovém obchodu skladem a byla u produktu uvedena pouze orientační doba dostupnosti, bude prodávající vždy informovat kupujícího v případě:
 
- Mimořádného výpadku zboží, přičemž prodávající vždy sdělí novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o to, že nebude možné zboží dodat,
 
- Prodlení v dodací lhůtě od dodavatele, přičemž prodávající vždy sdělí kupujícímu nově  očekávaný termín naskladnění
 
 
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
 
6.1      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to zejména dle ustanovení § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
 
6.2      Prodávající zaručuje kupujícímu, že zboží při jeho převzetí je bez vad. Prodávající dále zaručuje kupujícímu, že zboží
 
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
 
- je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodejce souhlasí,
 
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat,
 
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které byly kupujícímu poskytnuty před uzavřením smlouvy.
 
6.3       V případě, že bude zboží vadné, kupující takovou vadu oznámí prodávajícímu a je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění (tedy zboží reklamovat), a to buď prostřednictvím elektronické pošty, dopisu zaslaného na adresu provozovny KAISERVANS, s. r. o., případně osobně na adrese provozovny KAISERVANS, s. r. o.. Reklamace bude prodávajícím vyřízena v souladu se zákony o vadném plnění.
 
6.4      Má-li zboží vadu, má kupující právo
 
- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží,
 
- na odstranění vady opravou zboží,
 
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
 
6.5     Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
 
6.6      Dále má kupující právo na: 
 
- přiměřenou slevu z ceny,
 
- odstoupení od kupní smlouvy,
 
jestliže:
 
- prodávající odmítne vadu odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy,
 
- se vada projeví opakovaně,
 
- je vada podstatným porušením kupní smlouvy,
 
- je ze strany prodávajícího či z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
 
 
6.7      Právo na odstoupení od kupní smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
 
6.8      V případě, že si kupující způsobil vadu na zboží sám, práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží.
 
6.9     Vadou zboží se nerozumí opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.
 
6.10    Při uplatnění reklamace prodávající vystaví písemné potvrzení, v němž bude uvedeno:
 
- datum, kdy je reklamace uplatněna,
 
- co je obsahem reklamace,
 
- jaký způsob vyřízení reklamace kupující vyžaduje,
 
- kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
 
6.11     Nedohodne-li se prodávající s kupujícím na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraní prodávající vady a poskytne kupujícímu informace o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Uplyne-li tato lhůta, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
 
6.12      Po vyřízení reklamace bude prodávajícím vydáno potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Je-li reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada včetně účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je kupující povinen prokázat, a to např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že dojde k odstranění vady dodáním nového zboží, je kupující povinen původní zboží prodávajícímu vrátit, náklady hradí v tomto případě prodejce.
 
6.13    V případě, že kupující je podnikatel, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
 
6.14     V případě, že kupující je spotřebitel, má právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.
 
7. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
 
7.1     K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení vztahu mezi prodávajícím a kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku obchodních podmínek, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
 
7.2     V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením § 1829 Občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do 14 dnů od jeho převzetí. V případě, že byla uzavřena kupní smlouva, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, a v případě, že byla uzavřena kupní smlouva, na základě které bude prodávající kupujícímu dodávat zboží pravidelně a opakovaně, začíná běžet lhůta dnem dodání první dodávky.
 
7.3   Od kupní smlouvy může kupující odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu provozovny KAISERVANS, s. r. o.).
 
7.4   Ani jako spotřebitel však nemůže kupující odstoupit od kupní smlouvy v případech, kdy je předmětem kupní smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
 
7.5    V případě odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen zaslat prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy a kupující nese náklady spojené s navrácením zboží na adresu provozovny KAISERVANS, s. r. o.. Kupující má však právo na náhradu těchto výdajů od prodávajícího, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který prodávající nabízel.
 
7.6   V případě, že kupní smlouva byla porušena ze stranu prodávajícího, hradí s náklady spojené s navrácením zboží prodávající, opět však pouze do výše nejnižší nabízené ceny, který byl v době prodeje zboží kupujícímu nabídnut.
 
7.7.   V případě odstoupení od kupní smlouvy bude cena kupujícímu vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení od kupní smlouvy, a to na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený kupujícím při odstoupení od kupní smlouvy. Částka však nebude připsána dříve, než zboží prodávající obdrží, nebo dříve, než kupující prokáže, že došlo k jeho zaslání zpět na adresu provozovny KAISERVANS, s. r. o..
 
7.8    V případě odstoupení od kupní smlouvy kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tj. způsobem, jakým by se kupující seznamoval se zbožím v provozovně KAISERVANS, s. r. o..
 
7.9   Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy kdykoliv před tím, než je zboží dodáno kupujícímu, zejména z objektivních důvodů, pro které není možné zboží kupujícímu dodat (důvody na straně třetí osoby či důvody spočívající v povaze zboží). Prodávající dále může od kupní smlouvy odstoupit, je-li zjevné, že kupující uvedl v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že je kupující podnikatel, může prodávající od kupní smlouvy odstoupit kdykoliv, a to i bez udání důvodů.
 
7.10   Při navrácení zboží prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy, je prodávající oprávněn přihlédnout k míře opotřebení, použití, znečištění či jinému nevhodnému zacházení se zbožím, a na základě toho bude kupujícímu vrácena prodávajícím pouze poměrná částka.
 
8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
 
8.1   Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
 
8.2    Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kvans-shop.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
 
8.3    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00, Praha 1, IČ: 00020869, internetová adresa https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházejí se na internetové adrese http://ec.europa.eu/…odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
 
8.4   Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00, Praha 1, internetová adresa http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU, č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
 
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 
9.1   Bude-li smluvní či obchodní vztah mezi kupujícím a prodávajícím obsahovat mezinárodní prvek (například bude-li zboží zasíláno mimo území České republiky, reklamace zboží, atd.), bude se tento vztah vždy řídit právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
 
9.2  Prodávající je oprávněn v přiměřené míře měnit a doplňovat tyto obchodní podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených kupních smluv, ale pouze kupních smluv, které budou uzavřeny po účinnosti takovéto změny.
 
9.3   V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů, apod.), nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci po dobu delší 10 dnů, má v takovém případě kupující i prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.
 
9.4  Přílohou těchto obchodních podmínek jsou zásady ochrany osobních údajů, vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
 
Tyto obchodní podmínky nabývají v platnosti a účinnosti dne 1. března 2023.
 
V Bašti dne 27. února 2023.