AKCE

Reklamace a vrácení zboží

 

Před zahájením reklamace si prosím přečtěte naše obchodní podmínky e-shopu.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Před zahájením reklamace si prosím přečtěte naše obchodní podmínky e-shopu.

Reklamace

  • Reklamace je žádost zákazníka o odstranění vady nebo nedostatku u zakoupeného zboží. Může zahrnovat opravu, výměnu, nebo slevu na cenu.
  • Reklamace se obvykle uplatňuje, když zboží neodpovídá smluvním podmínkám, například má výrobní vadu, je poškozené, nebo neodpovídá popisu.
  • Reklamaci lze uplatnit v rámci záruky (zpravidla 24 měsíců v EU), nebo pokud se vada projeví během zákonné lhůty na reklamační řízení.
  • Pokud je reklamace uznána, může být zboží opraveno, vyměněno nebo může být poskytnuta sleva. Reklamační lhůta je 30 dní od chvíle, kdy obdržíme veškeré podklady pro vyřízení reklamace.

Pokud potřebujete uplatnit reklamaci, postupujte podle následujících kroků:

  1. Použijte online formulář:
    • Přejděte na náš online formulář, kde si vyberete jednu z možností: VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo REKLAMOVAT ZBOŽÍ.
    • Prosíme, vyplňte ve formuláři všechny požadované údaje s maximální pečlivostí.
  2. Naše reklamační oddělení se vaší reklamací začne zabývat do 24 hodin od odeslání formuláře. Poté vás kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky, abychom se dohodli na dalším postupu.
    • Může se jednat o zaslání chybějících součástí, zaslání zboží k opravě nebo jiné vhodné řešení.
    • Pokud to bude nezbytné, požádáme vás také o dodatečné informace nebo fotografie, které nám pomohou efektivně vyřešit problém s dodavateli.
  3. Pokud nebude možné reklamaci vyřešit jinými způsoby, ale pouze výměnou zboží nebo odstoupením od smlouvy (tj. vrácením peněz), dohodneme se na způsobu přepravy reklamovaného zboží.
    • Buď zásilku vyzvedne kurýr přímo u vás, nebo ji odnesete na pobočku přepravce. Pokud preferujete osobní doručení, můžete reklamovaný výrobek donést osobně na naši adresu v Bášti.
    • Pečlivě zabalte zásilku, aby nedošlo k poškození při přepravě a ideálně do jejího původního obalu. Uvnitř balíčku umístěte průvodní dopis obsahující vaše kontaktní údaje a číslo objednávky.
  4. Po obdržení reklamovaného zboží bude společně s dodavatelem posouzena oprávněnost vady zboží. Po tomto posouzení vás budeme telefonicky nebo e-mailem informovat.
  5. Pokud se dohodneme na vrácení peněz, budou připsány na váš účet do 14 dnů od doručení reklamovaného zboží na naši adresu. Tato lhůta platí za předpokladu, že všechny podmínky a náležitosti související s reklamací zboží byly řádně splněny.

Jak postupovat při odstoupení od smlouvy (vrácení objednávky)?

Před zahájením vrácení objednávky si prosím přečtěte naše obchodní podmínky e-shopu.

Odstoupení od kupní smlouvy

  • Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne nákupu.
  • Odstoupení se uplatňuje, když zákazník změnil názor na koupi zboží, nebo se rozhodl, že zboží již nepotřebuje.
  • Pro odstoupení od smlouvy musí být zboží vráceno ve stavu, v jakém bylo přijato, včetně originálního obalu a příslušenství.
  • Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, má nárok na vrácení celé částky zaplacené za zboží, včetně nákladů na dopravu, pokud to nebylo výslovně dohodnuto jinak.

Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte podle následujících kroků:

  1. Použijte online formulář:
    • Přejděte na náš online formulář, kde si vyberete jednu z možností: VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo REKLAMOVAT ZBOŽÍ.
    • Prosíme, vyplňte ve formuláři všechny požadované údaje s maximální pečlivostí.
  2. Odstoupením od kupní smlouvy se začneme zabývat do 24 hodin od odeslání formuláře. Po obdržení formuláře vás kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky a potvrdíme jeho přijetí a domluvíme se na dalším postupu.
  3. Pokyny pro vrácení: Po schválení vašeho odstoupení od smlouvy budete mít 14 dnů na vrácení zboží na naši adresu.
    • Pečlivě zabalte zásilku, aby nedošlo k poškození při přepravě.
    • Uvnitř balíčku umístěte průvodní dopis obsahující vaše kontaktní údaje a číslo objednávky.
    • Zboží musí být v původním stavu, včetně originálního obalu a veškerého příslušenství. Při nedodržení těchto podmínek si nárokujeme právo ponížit vrácenou částku o hodnotu škody.
  4. Kontrola vráceného zboží: Po obdržení vráceného zboží provedeme jeho kontrolu. Ujistíme se, že je v souladu s podmínkami pro vrácení.
  5. Vrácené peníze budou připsány na váš účet do 14 dnů od doručení vráceného zboží na naši adresu. Tato lhůta platí za předpokladu, že všechny podmínky a náležitosti související s vrácením zboží byly řádně splněny.